رندر بر پایه Texture Array

ساخت وبلاگ

همونطور که در پستهای قبل اشاره کردیم در حال کار روی بخش گرافیکی و رندر Kite2D و اتصال اون به ادیتور هستیم. ویژگی جدیدی که به بخش رندر اضافه شد پشتیبانی کامل از Texture Array ها هست که با کمک این ویژگی ترسیم یک مپ سنگین و پیچیده با تسکچر های متنوع و زیاد با تنها یک فراخانی تابع رسم OpenGL امکان پذیر میشه!

البته امکانات دیگری هم در حال اضافه شدن هست که در پستهای اینده توضیح خواهم داد اما داخل تصویر میتونید حدس بزنید! :)

امیدوارم تا دو ماه آینده بتونم اولین نسخه stable و تقریبا کامل ادیتور رو برای آزمایش بزارم.

شرکت در جشنواره بازیسازان مستقل ایرانی- IGDF Festival...
ما را در سایت شرکت در جشنواره بازیسازان مستقل ایرانی- IGDF Festival دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 5kite2d2 بازدید : 202 تاريخ : جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 14:52